728x90 AdSpace

  • تازہ ترین

    Friday, February 23, 2024

    اسسٹنٹ کمشنر فرحان احمد کی ضد نے پاکستان میں اسکاؤٹنگ کی سرگرمیاں روک دی ہیں


     اسسٹنٹ کمشنر نے وفاقی سیکرٹری تعلیم کے احکامات کو ہوا میں اڑا دیا
    گزشتہ چند ماہ سے نیشنل ہیڈ کوارٹر پر حملے کرنے والے کچھ غنڈوں نے اسسٹنٹ کمشنر کے ساتھ تعلقات استوار کیے اور غنڈوں کے ساتھ وفاداری ظاہر کرنے کے لیے اسسٹنٹ کمشنر سٹی اسلام آباد فرحان احمد نے 2 فروری کو وفاقی تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت کی اجازت کے بغیر پاکستان بوائے سکاؤٹس کا دفتر سیل کر دیا۔ وفاقی وزارت تعلیم نے 19 فروری کو اپنے واضح حکم نامے میں اسسٹنٹ کمشنر کو پاکستان بوائے سکاؤٹس آفس کھولنے کی ہدایت کی تاکہ نوجوانوں کی سرگرمیاں دوبارہ شروع کی جا سکیں لیکن اسسٹنٹ کمشنر نے بغیر کسی قانونی اختیار کے دفتر کھولنے سے انکار کر دیا۔
    اس صورتحال کے باعث پاکستان بوائے اسکاؤٹس کی نوجوانوں کی متعدد سرگرمیاں ملتوی کردی گئی ہیں۔
    22 فروری کو تمام اسکاؤٹنگ دنیا کے 175 ممالک میں بانی کا یوم پیدائش منایا گیا لیکن دفتر بند ہونے کی وجہ سے پاکستان بوائے اسکاؤٹس نیشنل ہیڈ کوارٹرز میں نہیں منا سکے۔
    ہر سال بوائے اسکاؤٹس 23 مارچ کی یوم پاکستان پریڈ میں شرکت کرتے ہیں لیکن نیشنل ہیڈ کوارٹر سیل ہونے کی وجہ سے پاکستان بوائے اسکاؤٹس کا دستہ شرکت نہیں کر سکے گا دوسری طرف دفتر کی بندش کے باعث ملازمین کو تنخواہیں نہیں مل رہیں جس کی وجہ سے ملازمین مالی بحران کا شکار ہیں۔ پاکستان کے تمام اسکاؤٹس نے وزارت داخلہ، چیف کمشنر اسلام آباد، ڈپٹی کمشنر اسلام آباد سے مطالبہ کیا ہے کہ اسسٹنٹ کمشنر سٹی فرحان احمد کے خلاف کارروائی کی جائے اور دفتر کھولا جائے تاکہ قومی ہیڈ کوارٹرز میں اسکاؤٹس کی سرگرمیاں شروع ہو سکیں۔

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 کمنٹس:

    Post a Comment

    Item Reviewed: اسسٹنٹ کمشنر فرحان احمد کی ضد نے پاکستان میں اسکاؤٹنگ کی سرگرمیاں روک دی ہیں Rating: 5 Reviewed By: ALL IN ONE
    Scroll to Top